Klienditeenindaja on hea suhtleja, ta valdab erinevaid töövõtteid, info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaid ning kasutab oma töövahendeid säästlikult. Ta tunneb hästi kaupa ning oskab erinevaid tooteid kliendi vajadustest lähtuvalt soovitada. Ta tuleb kaubandusettevõttes toime kaupade käitlemise, teenindamise, müümise ja kassa tööga. On edukalt võimeline töötama klienditeenindajana, vastutades enda töö eest ning kohanedes muutuvate olukordadega.
Töö sobib kui armastad suhtlemist. Kasuks tuleb kindlasti hea suhtlemisoskus, korrektsus ja esinduslikkus, pingetaluvus ning võõrkeelte oskus.
Klienditeenindaja sooritab oma praktika ning rakendub hiljem tööle erinevates kaubandusettevõtetes.
Õppekava läbinu sooritab klienditeenindaja, tase 4 kutseeksami.
Õppeliik | Õppevorm | Eeldus alustamiseks | Õppeaeg |
---|---|---|---|
Õppeliik | Õppevorm | Eeldus alustamiseks | Õppeaeg |
---|---|---|---|
Õppeliik | Õppevorm | Eeldus alustamiseks | Õppeaeg |
---|---|---|---|